fbpx

עמדות טעינה לרכבים חשמליים

כל השירותים במקום אחד

העתיד כבר כאן, גבירותיי ורבותיי: הרכבים החשמליים כבר כאן על מנת להישאר. אם חשבנו שזה ייקח זמן רב, אין כלל ספק כי העתיד הפתיע וזה מכבר דפק על דלתנו. רכבים חשמליים הולכים והופכים נפוצים יותר ויותר, וטוב שכך, שכן מדובר בפתרון זול ונוח בהרבה מאשר רכבי הסולר המוכרים. ניתן לטעון את הרכבים החשמליים ישירות בבית, ואף במגוון נקודות ברחבי הארץ בהן פרוסים מטענים לרכבים חשמליים.

עמדות טעינה לרכבים חשמליים הן עצמן מותאמות לכל כיס ותקציב ואינן יקרות כלל וכלל. עלות של יחידת עמדת טעינה אחת מתחילה מ1,500 ש"ח, וכמובן עולה בהתאם לאפשרויות הנצרכות ולדגם הרכב. לצד זאת ישנה עלות חד פעמית של ההתקנה עצמה אשר נעה מתחילה ממחיר של 1,000 ש"ח במקרים הזולים יותר אך הממוצע נע סביב 3,000 ש"ח ומעלה משתנה בהתאם למגוון קריטריונים כגון מורכבות ההתקנה, המרחק מאספקת החשמל המרכזית, הצורך בשימוש בכבלים נוספים ועוד.

בהתקנת עמדת טעינה בביתכם הפרטי עבור הרכב החשמלי החדש לכם, ישנה חשיבות גדולה בתיכנון מיקום עמדת הטעינה. בהתקנת עמדה אשר מחוברת לקיר יש למדוד את המרחק בין הקיר לבין חיבור הטעינה של הרכב החשמלי, על מנת לוודא שאלו יוכלו להתחבר (אורך כבל ממוצע נע בין 4-8 מ'). כמובן שאם אין אורך הכבל מספיק, אל חשש, יהיה למתקין פתרון, אולם יש לקחת בחשבון עלות נוספת עבור הציוד והמאמץ המיוחד.

על מנת לבצע הערכת מחיר מדויקת וראויה לעלותה של עמדת טעינה לרכב החשמלי שלכם יש להיעזר באיש מקצוע מוסמך ומקצועי. איש המקצועי יגיע לשטח ויבחן אותו לאור הנסיבות הקיימות, ולאחר מתן הצעת המחיר יבצע התקנה מקצועית ומדויקת של העמדה, שקט ומפסק הגנה וכמובן בכפוף לתו התקן הדרוש.

×
דילוג לתוכן